Ana sayfa Kurumsal Yatırımcı Basın İnsan Kaynakları E-Hizmetler
Anasayfa > Kurumsal > İlgi Odağımız
İlgi Odağımız

Değer Katkısı

Ürün genişliğimiz, kanal derinliğimiz, ürün yaygınlık yönetimimiz, bilgilerimiz, proje desteğimiz, lojistiğimiz, finansal ve pazarlama hizmetlerimiz ve eksiksiz elektronik ticaret çözümlerimizle tedarikçilerimizin ve satıcılarımızın işletmelerine değer katıyoruz. Verdiğimiz hizmetler hem müşterilerimize, hem de tedarikçilerimize rekabetçi avantajlar sunmakla kalmıyor, maliyet azatlımı, pazara kadar geçen süre, yaratılan fırsatlar, müşteriye yakınlık ve müşteri memnuniyeti, giriş-çıkış kolaylığı, risk azatlımı ve gerçek karlılık gibi etkiler de yaratıyor.


Arena ile diğer bilişim teknolojileri distribütör şirketleri arasındaki farkı belirleyen temel faktör yenilikçiliktir. Yönetim ekibimiz sektöre değişimle liderlik yapma konusuna odaklanmakta, tedarikçi ve müşteri beklentilerini net bir şekilde anlamaya özen göstermektedir. En yeni teknolojiyi kullanıyor, İnterneti klasik iş uygulamalarıyla bütünleştirerek özel çözümler geliştiriyoruz; böylece ortaklarımıza hem sanal, hem de gerçek dünyada aynı anda var olma fırsatı sunuyoruz.


Geniş Ürün Yelpazesi

Arena teknoloji ürünleri satıcılarına tek kaynaktan tedarik avantajı sunacak geniş bir ürün yelpazesi sağlamakta ve değerlerini tamamlayıcı ürünler üzerine inşa etmektedir. Geniş ürün yelpazesine sahip olmak tedarikçilere tamamlama, paket satış, markalar arası pazarlama ve risk azaltma gibi kaçınılmaz imkanlar sunmaktadır.


Arena kendisini neredeyse tüm ürün-kanal segmentlerinde lider olarak konumlandırmış olup her ürüne çoğunlukla doğru fiyatlandırma yapmaktadır. Bu sayede aracı firmaların hem tedarikte, hem de satış öncesi ve sonrası hizmetlerinde, ürün alma ve genel işletme maliyetlerinde zaman ve enerji tasarrufu yapmalarına katkı sağlamaktadır.


Donanım ürünleri, bileşenler, kişisel bilgisayar sistemleri (markalı ve müşteri montajlı), çevre donatıları, ağ ve iletişim ürünleri, mültimedya ürünleri, projektörler, kameralar, ses ve görüntü sistemlerini kapsamaktadır. Yazılım ürünleri ise, işletim sistemleri, ofis ve geri ofis ürünleri, güvenlik, oyun ve eğitim yazılım paketlerinden oluşur. Arena çok geniş bir sarf malzemeleri ve teknoloji ürünleri aksesuarları yelpazesine de sahiptir. Şirket, 300’ü aşkın markaya ait 18.500 aktif stoklama ünitesini yürütmektedir.


Yaygınlık Yönetimi

Arena’nın başarısının anahtarı, kaynak kullanımı ve ürün yönetiminden geçmektedir. Ürünler satıcılara “Etkin Müşteri Yanıtı” modeline göre tedarik edilmekte, böylelikle yüksek oranda yaygınlık sağlanmakta ve tüm taraflar üzerindeki finansal yükü ve envanter riskini sürekli esasta asgari seviyede tutmak mümkün olmaktadır. Yaygınlık, satıcılara tüm fırsatlardan faydalanma fırsatı sunarak satışta bir rekabet gücü sağlamaktadır. Tedarikçiler Arena’nın ürün yönetim modelinden doğru öngörü ve zamanında ödeme avantajlarıyla da fayda sağlamaktadır.


Arena, tedarikçilerine özel interaktif web siteleri, uyarı hizmetleri ve düzenli raporlar üzerinden on-line ürün, envanter, yaygınlık ve lojistik bilgileri sağlamaktadır. Arena ayrıca, tedarikçilerinin, satıcı ve tüketicilerinin süreçlerini Arena’nın ERP sistemine entegre etmek için ara yüzler (XML ve EDI) de temin etmektedir.


Kanal derinliği

Arena, tedarikçileri adına satıcılarıyla oluşturduğu güven ve çalışma yakınlığını geliştirmektedir. Şirket, tedarikçilerine ve ortaklarına işbirliği yapma ve ürünlerini Türkiye çapında 7545 satış noktası üzerinden satma imkanı tanımaktadır. Satışlarının yüzde 35’i İstanbul, İzmir ve Ankara şehirlerinde gerçekleşmektedir.Bu satış noktaları arasında perakendecilerden, katma değerli satış noktalarına kadar çok değişken bir yapı gözlenmekte, sergileme, özelleştirme, teslimat, kurulum, eğitim, danışmanlık, sistem entegrasyonu, destek ve bakım gibi çok geniş bir hizmet yelpazesi sunulmaktadır. Arena BT satıcılarına, tüketici elektronik eşya (kahverengi eşya) satıcılarına, kırtasiye mağazalarına ve güvenlik (izleme) ürünleri satıcılarına hitap etmektedir.


Bilgi ve Erişim Hizmetleri

Arena kanala ve müşterilerine (sonrasında da tekrar tedarikçilerine) bilgi akışının öneminin farkındadır. Zamanında ve doğru bilgilendirme her zaman satıcılara satış ve karlılık fırsatları doğurur. Ayıca, bilgiye erişimin şekli, kullanılabilirliği ve kolaylığı da başarı açısından belirleyici faktörlerdir.


Arena, kanal baskısı ve müşteri aktiviteleriyle bilgi akışı konusunda son derece aktiftir. Kanala hem gerçek zamanlı ürün ve lojistik bilgi sunma anlamında, hem de pazarlama anlamında yoğun destek vermek amacıyla geleneksel ve elektronik ortamlar birlikte kullanılmaktadır.


Arena Bilgisayar Sanayi ve Ticaret A.Ş. | Yasal Uyarı & Gizlilik | Bilgi Toplumu Hizmetleri | Site Haritası | İletişim